vrijdag 9 november 2007

Mijn eerste hapje en tandje

Dag vriendjes !
De voorbije maanden heb ik de wereld verder ontdekt. Boeiend hoor.
Ik leerde eten met een lepel, kreeg mijn eerste tandje en zit nu al helemaal zelf rechtop.
Let ook op mijn mooie outfits. Mijn grootmoeders en overgrootmoeder hebben zich geamuseerd.

Juli:


Augustus:

Mijn allereerste hapjes


Kijk eens hoe groot ik al ben !


Speciaal uit de Provence: mijn eerste kleedje !


Op reis, in de voortent.

Eind september:
Mijn eerste tandje !

Oktober, een half jaartje oud :


November:



Tot de volgende !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Lies,

Je bent al een grote meid geworden.
Je pakjes zijn mooi.Oma is nog volop bezig. Je nieuwe "hesje" is bijna klaar.
Knuffel en tot zeer binnenkort.
Opa en Oma bij de Maas

kris zei

Hallo Liesje,

Wat ben je al groot geworden!
Het wordt tijd dat we jou nog eens in het echt kunnen bewonderen.
Vele groetjes.
Kristel, Reynald, Yoran en Milan.

memelonie zei

amaai, wat ben je groot geworden! Raya verlangt er al naar om jou terug te zien Liesje!
Dikke zoen van ons alle vier :-)