dinsdag 10 april 2007

Ik ben geboren !!

Om 1u vanmorgen zijn de vliezen van mijn mama gebroken. Toen zijn we onmiddellijk naar het ziekenhuis gereden. Daar moesten we nog even wachten voor we de verloskamer in mochten, want het was blijkbaar een drukke nacht.

Mijn mama en ik mochten eerst in een groot bad liggen. Na een tijdje besloot de vroedvrouw dat het tijd werd om op de verlostafel te gaan liggen.

Omdat mijn mama en ik zo goed samen gewerkt hebben, ben ik vrij snel ter wereld gekomen. Om 4u20 was ik er al.

Toen ik al rustig op de buik van mijn mama lag, kwam de gynaecoloog dan toch binnen. Hij heeft dan de nazorg gedaan.

Ik weeg 3,51kg en ben 50,5 cm groot en heet ...


... LIES.











8 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's!
Nogmaals proficiat!
Op naar de volgende ...

Bart, Joni en Raya

Anoniem zei

Vanuit onbekende hoek ook van ons een dikke proficiat!!!!

Sofie (zus van Joni)

Anoniem zei

Jullie dochtertje is een echt schatje. Een dikke proficiat voor jullie beiden. We komen jullie snel eens bezoeken.
Miranda & Jean Martin

Anoniem zei

Proficiat met de kleine spruit!

Lies zei

Ik vroeg me al af, welke toffe Koen collega hier sprak, maar je website maakte het wel duidelijk.
Chique foto's trouwens en interessante links op je site (forum).

Anoniem zei

Met plezier naar de eerste foto's gekeken van jullie eerste spruit, dat is zeer aandoenlijk dat te zien, het is nu op de wereld. Mama Veerle kan nu rusten en tevens de kleine voeden .
Oma's Poppemie heeft nu zelf een poppemieke om voor te zorgen.
Beste wensen bij de geboorte en veel kloekte voor de Papa.

Tot verder nieuws van jullie !

Opa en Oma

Anoniem zei

Schoon getrokken die foto's! Nu nog op uw fotokaderke zetten!

Anoniem zei

mooie foto's
ik hoop dat we zo snel mogelijk langs kunnen komen. we laten nog wel iets weten.
Nog een dikke proficiat en een kusje voor Liesje